[Gifest] team Суббота, 23.11.2024, 23:12
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Категории каталога
Counter-Strike [20]
Інші ігри [9]

Мини-чат

Наш опрос
Яка ваша любма зброя ?
Всего ответов: 37

Главная » Статьи » Counter-Strike

emL_vs_A-Gaming
Інформація - 20% від сили вашої гри. З нею легко, без неї неможливо.
Перед розбором карти, зупинюся на дуже істотному чиннику - передача важливій інформації. Спершу назвемо головні крапки на карті, щоб було простіше і зрозуміліше описувати ситуації. Я назвав найнеобхідніші крапки. Але якщо ви професійна команда з амбіціями, у вас обов'язково повинна бути розписана вся карта. Це допомагає швидко передавати всю інформацію про переміщення супротивника. Не тільки позиції і переміщення супротивника треба знати, але і знати, що твориться у твоїх тімейтов, щоб діяти спільно. Особливо, це важливо для капітана. Якщо ви хочете грати гнучко і пластично, то капітан винен, по ходу раунду, ухвалювати рішення, а для цього він повинен розуміти загальну ситуацію. Він, звичайно, може заглянути до кожного в монітор, але представляєте, які наслідки це спричиняє за собою, тупо мінус один гравець. Адже набагато простіше, не відволікаючись сприймати інформацію на слух і при цьому уявляти собі всю картину, чим заглядати в монітор сусідові. До того ж, навіть заглянувши, ви не зможете дізнатися всієї важливої інформації. Тому що, не зможете послухати за вашого тімейта, і тим більше, ви не були там, припустимо, 10 сік до цього. А він був, можливо, бачив ворога, або бачив гранату, що вилітає, можливо, чув тупіт або простріли. Та хіба мало як можна визначити що ворог, грубо кажучи, за рогом. І ось цю всю інформацію можуть знати все, а не тільки він. Ось для цього треба навчитися спілкуватися, грати і розмовляти. Ніхто не говорить, що треба говорити все, що ти бачиш, це навіть погано, оскільки забиває ефір. Але важливу інформацію ви зобов'язані донести до всієї команди.


Отже рада всім командам, беремо 2d карту, називаємо важливі крапки, упор робимо на bomb-planti, як правило, там велика концентрація крапок, бо при заході ви повинні блискавично давати інформацію, де ворог. Не варто відразу називати дуже багато крапок, тут важлива не кількість, а якість. З часом, ви доповнюватимете свій арсенал новими назвами. Спочатку буде не все так легко, при ігровому процесі, гравці можуть обломлюватися передавати інфу, хтось забувати крапки і так далі Ну, звикли ми мовчки грати.
Тут важливо, спочатку поговорити, чи хочемо ми прогресувати в цьому аспекті. І якщо вже домовилися, то йти до мети в місці, і якщо хтось спотикається, то останні повинні допомагати. Так загальними зусиллями ви з часом, можете прокачатися. Звичайно, десь треба буде себе примушувати. Але через деякий час, ви відчуєте віддачу, вам почне приємніше грати, і що найголовніше, рівень гри вашої команди - виросте!


Ось що говорить із цього приводу капітан A-gaming.andrew:

У нас близько 25 крапок на de_inferno. Я думаю, ви всі розумієте, навіщо потрібні крапки на карті.
Додаємо нові на даний момент" дуже рідко, тільки якщо в якомусь матчі під час гри відбулася плутанина із-за якоїсь неясної позиції суперника, ось тоді ми її і називаємо.


До речі, хлоп'ята зробили хороший прогрес в цьому аспекті, і я вважаю, це одним з чинників їх хорошого виступу.

І так ми коротко обговорили такий важливий ігровий момент як інформація.
І тепер перейдемо до самої гри.

Відкриваємо консоль і пишемо: viewdemo eml_vs_a-gaming-0710071313-de_inferno.dem, ставимо на паузу і починаємо огляд. Формат такий, читаємо раунд, alt+tab і вже дивимося. З моєю допомогою постараємося розібратися у всіх тонкощах. Якщо хочете дійсно в'їхати, дивитеся кілька разів, адже в таких іграх немає зайвих переміщень, зайвих гранат, і навіть зайвих стрейфов.


1-й раунд. Пістолетний. (0-0)
Всі ми знаємо, що пістолетні раунди, одні з найважливіших. Тим більше за терористів, це можна сказати відразу 3-0, оскільки контртер рорістам, після програного пістолета доводиться ще економити два раунди. До того ж це захоплена ініціатива і плюс мораль.
Спочатку AG починають з дефолта - грамотно сосредотачиваются по всій карті, на цих позиціях вони якийсь час контролюють підтиски. Французи обирають тактику 3b - при чому вони приймають в лоб, і 2-і на А, які діють по обстановці, швидше за все, прагнуть відстрелити більше і не віддатися.
Після невеликої вичікувальної паузи, AG починають діяти. Спочатку тактика була нашифрована, як я намалював на карті. Тобто троє з midla заходять на банан, доходять до B і там шумлять, потім швидко зміщуються на 5. На 5-ти діють за обставиною. Тим часом weiss&starix тихо пробираються по килимах і одночасно з хлоп'ятами виходять на bomb plant.
Тактика дуже цікава і гнучка, тут тобі і розлучення і динаміка, діють 3+2, по цьому ніхто без розміну не повинен вмирати. І у результаті заходять на одну крапку вп'ятьох.

У самій грі не все пішло за планом. Хлоп'ята намагаються зайняти банан, але там їх зустрічають 3 міліціонери, вони це бачать і вирішують вмить заходити на адже А, там всього двоє. В ту ж секунду, хлопці зриваються і біжать на 5, двоє забігають по килимах. Ось тут те і не вистачило зіграності, напевно, вони ще не грали такий варіант. Захід йде дуже розтягнутий, хаос не встиг за проривом на 5-ть, хлоп'ята на килимах теж спізнюються.




Та і французи швидко розгадують підступний задум, і швидко зміщуються. Дуже сильні пістолети французів роблять свою справу, благо встигаємо поставити бомбу.
2-й раунд (0-1)
Беруться пустинні орли, з надією поставити комусь, і надалі використовувати перевагу, не один раунд так був узятий на турнірі. Пробують зайти на А, їх там жорстко зустрічають. Запам'ятався хороший хедшот Starixa.


3-й раунд (0-2)
Доводиться повністю економити. У таких ситуаціях треба постаратися наблизиться до ворога, і напасти на нього купою, щоб в стрибках і стрейфах, когось законопатити. Як бачите на screenshot французи грамотними гранатами, присікають щонайменші спроби зближуватися.




4-й раунд. (0-3)

Йде повна закупівля. Ag починають з дефолта, потім починають перевіряти банан. Щоб не убило AWP, хлоп'ята використовують таку фічю, як стрибок з конструкції.
Після того, як терористи відгонять міліціонера, який контролює банан. До речі, це дуже важливий момент на de_inferno, тому що якщо цього не робити, то один контр може контролювати всю крапку, а решта 4-ро зосередиться на А.
Далі хлоп'ята починають зміщуватися на А, для подальшого заходу. Хаосу як завжди підсаджують на балкон, теж дуже важливий елемент, без якого майже нереально створити платформу для грамотного заходу на bomb plant А. Обратіте увага як хлоп'ята заходять на главку, з негайним проходом (7+коври). Весь захід супроводжується розкиданням гранат, звернете увагу на їх траєкторії і порядок. Відмінно нашифрован і виконаний раунд, з веліколепнимkilling spree від Хаосу (-5, чотири з яких хедшота).

5-й раунд (1-3)

Цього разу, AG не перевіряють банан, і 4 контртерорріста сосредотачиваются на А, а конкретніше вони підтискають главку. Наші хлоп'ята якраз туди і зібралися, в той момент, я подумав, що навряд чи щось вдасться. Все починається з дуже грамотного прострілу Коляна, який ви бачите. Далі йде розмін 2 в 2 на главку. І капітан, дуже грамотно командує, що зміщуємося на B. Наші заходять ну порожню крапку, яку вже не склало праці утримати. Після такого раунду приходить упевненість в своїх хлоп'ятах.


6-й раунд (2-3)
Після двох відмінно узятих раундів, французам доводиться робити ач раунд, вони вп'ятьох сосредотачиваются на крапці В. А наші акуратно пробираються на А. Войни так і не вийшло.
7-й раунд (3-3)
Французи розуміють, що втрачають нитки гри, і роблять домашню заготівку. Як ми бачимо на screenshot, троє підтискає банан, останні двоє займають килими.
Наші, хоч і відмітили, що банан зайнятий, і за допомогою флеші через верхню текстуру постаралися, відвоювати стратегічно важливу крапку, але розмін був не в їх користь 2 в 1. На килимах weiss не чекав 2ствола, і його прошили через стінку. Останні наші хлоп'ята спробували, поповзати і узяти раунд, але суперник не той, такого не дозволить.



8-й. Раунд (3-4)

Йде напружена гра, ніхто не може щільно оволодіти ініціативою, і кожен раунд архи важливий. Початок розвивається стандартно. AG на цей раз вирішують не перевіряти банан, чим користуються французи, залишивши одного на В, і зосередившись в

4-му на А. Проаналізіровав минулий раунд, а конкретно, засідку на килимах, хлоп'ята стабільніше пробивають цю крапку. Хаосу підсаджують на балкон, і він через віконце
виповзає на килими, одночасно з ним, по сходинках виходить weiss. Як видимий на screenshot, Ag підходять на критичні крапки, але їх зустрічає четверо контров. Була справжня «буря в пустелі», в цій ситуації вирішив злагоджений захід і відмінна стрілянина наших хлоп'ят.


9-й раунд (4-4)
Знову Emulate треба економити. А що ж робити, наші беруть складний попередній раунд і примушують французів зливати. Цього разу вони концентруються на точці А. Но наші просто заходять і не відчувають.



10-й раунд (5-4)
І ось вже ми виходимо в перед, і важливо не відпускати з рук перевагу. З чим хлопці відмінно справляються. Вони зіграли на тому, що французи вже були уверенни, що наші підуть знову на крапку А.

AG роблять все як завжди, дуже акуратно доходять до главки, і навіть з'являються на ній.

(на картинці ви бачите підсадку на карниз, з неї дуже зручно перевіряти підтиски главки і килимів) Йде повна імітація заходу на А.

Далі залишають одного Колю, і всі перетягуються на B. Вороги нічого не підозрюючи чекають, нас на А, а ми вже заходимо

на B. Emulate ще намагалися вибивати, але що вчасно настигнув Коля не дає їм шансів.

Важливий раунд, оскільки французам доводиться зливати.

11-й раунд (6-4)

Наші акуратно проходять, перевіряючи всі крапки, і беруть віддачу контров без втрат.
12-й раунд (7-4)

І знову французи переламують хід подій і йдуть від розгрому за сторону, за допомогою домашньої заготівки. Грають дуже не стандартно, повністю віддають bomb plant B і вп'ятьох приходять на А, троє підтискають главку + двоє тиснуть килими. У свою чергу AG виходять в midl і пробують зіграти агресивно. Хаосу ловить чели, що підтискають главку, weiss вбиває підтиск килимів, залишаємося 4 в 4. І тут, якось, хлоп'ята не зібралися, хоча мали не велику перевагу, розмін на руку терористам. На мій погляд, були два хороші варіанти. Перший варіант, weiss зміщується на балкон, викочує флешку і троє наших уриваються на главку. Виходить, що заходимо 4 в 3, тим більше у одного контра було 26hp.
Другий варіант, weiss знову зміщується в будинок, ну треба було йому туди зміститися, в той, що склався ситуації, це було дуже стратежно, він дуже б допоміг законтроліть главку.

Далі наша трійця робить не велике розкидання гранатами і швидко зміщується на В, weiss залишається, і заходить в тил.
Були і інші варіанти. Звичайно, проглядаючи запис, мені легко міркувати, і давати поради.

Але зіграти треба було в місці. Хлоп'ята зіграли інакше. Коля пішов по килимах, де його піймали, а Blade спробував перевірити главку, де теж отримав в голову. У хлоп'ят, що залишилися, не було шансів.


13-й раунд (7-5)
Ag наважуються зіграти новий раунд. Троє швидко проходять по килимах, один з будинку, і ще один підходить до главку. Звернете увагу на розкидання гранат. Зіграло те, що французи знову проглядали банан і тому тримали А учотирьох.


14-й раунд (7-6)
Ag грає дефолт. Французи знову нахабнішають, але strike присікає, убивши цікавого француза. Далі хлоп'ята підтягаються до крапки А, і роблять свій захід. І знову вирішує те, що один француз проглядає банан, і по цьому решта сосредотачиваются на А, при чому вони вже точно знають, що заходитимуть до них.


15-й раунд(7-7)
Останній, дуже важливий раунд. Наші хлоп'ята вдало побудували тактичну схему на всю сторону. Тому що, французи знову чекали нас на А. Отогнав контра з банана, французи всі рівно думають що ми підемо на А, а всі при цьому зміщуються на В. Сиграло ще те, що все-таки трішки заворушили главку.
Розлучення вийшло, і наші хлопці заходивши учотирьох на одного контра, вбивають його розміном, і крапка зайнята. Дуже важливий останній раунд узятий.


Ну що ж перша сторона зіграна, 8-7, хороший заділ, але ще нічого не вирішено.
A-gaming, показали хорошу злагодженість і награну своїх тактик. Дуже добре робили платформи для атаки, всього кілька разів контер терористи змогли піймати наших, до безпосередньо самого заходу на bomb plant-i. Зараз команда дуже добре розібралася в дуже непростому елементі, як захід на главку, і вихід на bomb plant А (7+коври). Побачили ми відмінні розлучення А, і надалі захід на В. Не побачили в арсеналі, атак через 5. Ну, значить, є що додавати.
Дуже часто не проганяли енемі з банана, ніж неодмінно користувалися французи, які при цьому висіли учотирьох на точці А. Проаналізіровав першу сторону, ми бачимо, що французи не разу не брали AWP, по цьому можна було сміливіше ходити пробивати.

Хочеться відзначити відмінну стрілянину всієї команди. Наприклад, я не відмітив жодного моменту, де унаслідок стрілянини був відданий який раунд або навіть одиночний момент.


І так йде зміна сторін, і звичайно ж, треба брати пістолетний раунд.


1-й раунд (8-7)
Рестарт і понеслася. Ag роблять свій коронний пістолетний, який ми спостерігали весь чемпіонат. Як видимий на screen, вони вливаються в midl, і займають карту з нестандартних позицій.

Що примушує терористів грати не по своїй тактиці, і придумувати щось по ходу гри. А тут ще Андрюха розійшовся і зніс три в голову.
Далі, відбувалася якась містика. Не писатиму про всі помилки, дивитеся самі, хлоп'ята на секунду дозволили собі розслабитися, всі такі 2 в 5, як тут не узяти. У результаті два французи розкидали всіх наших і узяли раунд. Дуже образливий раунд, який може поламати весь настрій на подальшу боротьбу. Але це не про нашу команду.


2-й і 3-й раунд (8-8)
Ач не вийшли. Напевно, хлоп'ята відходили від шоку.


4-й раунд (8-10)
Дуже важливий раунд, особливо для нас, оскільки пістолети ми вже віддали. Ag прагнуть піймати французів до заходу. Strike займає килими, weiss&starix роблять конструкцію на главку, blade і xaos займають банан. Але хитрі французи зачаїлися, і ніхто не віддався на прийоми наших хлопців. Далі вони акуратно відтіснили Андрюху з банана. Підішли під В і зробили якісний захід. Наші не змогли прийняти, а хелпающие хлопці теж нічим не допомогли. Юріївна хоч зберіг AWP.


5-й раунд (8-11)
Доводиться економити. AWP яке зберегли в минулому раунді вселяє не велику надію. Але не доля, французи вчасно розуміють, що на А засідка і швидко зміщуються на В. Юра знову сейвіт AWP.
6-й раунд (8-12)
Ситуація вже критична. Треба брати кров з носа. І тут грає збережене AWP.
Як бачите на картинках, strike дуже грамотно вбиває першого, перебігає і клацає другого жабоєда.
Далі вже була справа техніки, довести цей раунд до перемоги.


7-й раунд (9-12)
Як і раніше рахунок загрозливий. Французи біжать в аркаду на А. Ідет низка розмінів. І все ніби в нашу користь, тільки тут пропирається eml-iorek, він методично зносить три наших, але blade в хорошому стилі, зупиняє зухвалого ігорька. Напруження зашкалює.


8-й раунд (10-12)
Французи, знову швидко біжать на плант А, наші їх грамотно отфлешивают. І французи не довго думаючи, починають зміщуватися на B, залишивши одного на главку. Дуже добре, що хлоп'ята читають гру, і Юріївна зміщується на допомогу. Утрьох наші приймають захід на В, що залишився чіл на главку нічого не зміг вирішити, і був убитий Серегой.


9-й раунд (11-12)
Підряд два узяті раунди примушує французів зливати. Вони купують декілька гранат і біжать на B. Але наші перехресним вогнем не дають шансу.


10-й раунд (12-12)
Раунд схожий на 8-й, французи знову проводять одного на главку, і учотирьох зміщуються на B. Дуже грамотна тактика, оскільки терорист, що залишився на главку, може наламати дрів контрам. Але strike його відмітив і знешкоджував. На жаль, хлоп'ята на B не змогли нікого прийняти. А наші хелпающие, вирішили поодинці вибивати, що не принесло результату.


11-й раунд (12-13)
Цього разу терористи вирішують піти на А. Но Ag дуже грамотно їх приймають
по відпрацьованій схемі. Як видимий на screenshot, strike зміщується з 5-ти ближче до хлоп'ят, і вони утрьох приймають (коври+7), у свою чергу хаос, страхує, і бере 5. Все виходить відмінно, ось тільки Ігорек пробирається на B і встигає поставити бомбу, що допомагає їм скупився в наступному раунді.


12-й раунд (13-13)
Французи грають дуже динамічно, швидко заходять на главку і килими. У ці раунди, Ag могли б підібгати главку, щоб піймати. Терористи вже звикли вільно заходити на главку, і роблять це без гранат. Французи роблять швидкий прохід по 5-ти. І знову Юріївна чітко вбиває першого, викотивши собі під ноги флеш, далі змістився і убив ще одного. Ще звернете увагу як хаос убив чувака, жерсть. Emulate залишаються удвох і вирішують швидко перетягнуться на В. Тут їх зустрічає Blade, він вбиває першого, і ми залишаємося 4 в 1. Але французький ботанік, eml-mat- <3 Sar, методично зносить три наших. Ось тут то і підтискалося, якби віддати цей раунд, то мінус гра. Юріївна холоднокровно розбирається в цей ситуації.


13-й раунд (14-13)
Дуже позитивно, що наші підряд беруть раунди, оскільки французам знову доводиться зливати. Роблять вони це невитіювато, і у нас вже нічия.


14-й раунд (15-13)
Emulate знову швидко грають. Виходять на банан, і починають просуватися на В. Тем часом один розкидає главку. Нехитра тактика приносить свої плоди.
Наші роблять на банані засідку, але розмін відбувається тільки 2 в 2, і терористи займають крапку. Вибивання B, походу ще не дуже відпрацьований елемент, тому що Ag знову поодинці це роблять. З такими командами це не проходить.


15-раунд (15-14)
Останній раунд, загострення пристрастей на межі, кожна помилка на вагу золота.
Emulate заходять на главку, і прагнуть когось піймати, і їм це вдається мінус starix, Колі залишають 4hp.

Як бачите на screen, вони знову застосовують свою коронну тактику, коли один залишається на главку, останні зміщуються на В. Когда вбивають Андрюху на В і ще один француз йде в спину нашим, всі подумали що такий раунд нереально витягнути. Але тут хаос&strike, що вчасно настигнули, як в тире, починають відстрілювати французів. А як же бути з хлопцем який йде в спину. Але Юріївна неначе знав, подумав я, а як показує відео, йому об це закричав Коля. http://www.youtube.com/watch?v=N4zmR8wdWUs&eurl=http://fragbite.com/?fileID=2823
Запускаємо посилання і перемотуємо на 4:40 м.


Перемога!!! Хороша гра, де ми побачили майже весь арсенал атак і защит. Французи робили все що могли, але наші показали добре награний захист. Ось тільки, чомусь, не разу не зробили підтиск главки. Мабуть, ціна кожного раунду була настільки висока, що хлопці вирішили грати свої стабільні раунди. Ще трохи треба підтягти B, хаосу з його стріляниною, там треба пачковать. Ну, і про вибивання не варто забувати. Поодинці вибити bomb plant B нереально. Звичайно ж вирішило, що французи узяли два пістолети, це дуже велика перевага, але наші хлоп'ята справилися, за що отримують респект і уважуху.

А взагалі, після останніх ігор, хлопці серйозно додають в грі на de_inferno. Я думаю, якщо хлоп'ята добре проаналізують і допрацюють inferno, ця карта, стане найсильнішою в світі. І всі говоритимуть - грай inferno як A-gaming. ;)


Ось і підійшла до завершення друга частина, сподіваюся хоч пару корисних або цікавих моментів ви для себе підкреслили. У наступній частині ми дізнаємося, як же закінчився для нас цей турнір. І детально зупинимося на Миколі Поплавськом, що покинув команду.

А поки не вийшла третя частина, ставте питання в коментарях щодо цієї гри.

На коректні питання обов'язково дам відповіді.

Категория: Counter-Strike | Добавил: mrteam (13.03.2008)
Просмотров: 705 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Друзья сайта

Статистика

Copyright MyCorp © 2024Бесплатный хостинг uCoz