Пістолетні раунди - це пістолетні раунди і, незалежно від того, граєте ви maxrounds 12 або 15 - ви ці два раунди повинні брати. Тому що, якщо ви програєте пістолетний раунд, то наступні два напевно не візьмете, адже вам потрібно так чи інакше заощадити грошей на цих чортові гвинтівки.
Щоб допомогти вам, ми приведемо декілька радих і прикладів із створення тактик для пістолетних раундів - за кожну із сторін на самих граних турнірних картах.
Terrorists
Терористи мають одну велику перевагу, яка називається glock. Не дивлячись на те, що він слабенький на довжині, у glock'a 20 патронів в обоймі і burst fire mode, який дає хорошу точність при стрілянині в стрибках. Щоб максимально скористатися перевагами glock'a, вам потрібно атакувати позиції, в яких ви напевно зустрінете оборону на ближніх відстанях, плюс вам потрібно триматися ближче один до одного, оскільки glock - все-таки не наймогутніша зброя і частенько потрібно "поставити" декілька хедшотов, щоб убити супротивника. Хороші приклади - це раш планта B на de_inferno або парапеті на de_dust2.
Як ми вже відмітили, великий недолік терористів - це стрілянина з glock'a на довжині. Він, звичайно, може бути компенсований покупкою deagle'a або usp'a, але це, зрозуміло, означає, що у вас не буде ні армора, ні гранат.
Зазвичай у вас є два варіанти побудови тактики: перший - це раш, з "розлученням" або без; другий - повільне пересування по карті, спроби "прочитати" схему дефенса і вивести захист з рівноваги, "знімаючи" супротивників поодинці. Обидва варіанти мають свої плюси і мінуси і, так або інакше вам прійдется йти на "розміни". Грамотний раш буде також хороший, як і грамотна slow атака, а все що від вас вимагається - це ідеально їх відпрацювати.
Counter Terrorists
У контер-террористов як дефолтного (allround pistol це називається по-буржуйськи) - один з кращих пістолетів в грі - USP. У нього 12 патронів і він дуже точний - навіть на великих відстанях. Покупка армора до нього - це хороше рішення, якщо вам потрібно постійно спостерігати якусь певну область, типу "контроліть довжину". Якщо, наприклад, декілька контер-террористов знаходяться близько до один одного, то завжди краще, щоб у одного (ось того, який "контроліт") був армор, а останні тримали гранати напоготові.
В принципі, захист в пістолетних раундах може використовувати ту ж схему дефенса, що і в раундах "з девайсамі" (normal gun roungs типу). Але останнім часом ми спостерігаємо все більше і більше "нашифровок" в перших раундах саме за дефенс - якісь раши, різкі зсуви три або чотирьох гравців, стратежниє розміни і заняття однієї певної закладки.
de_dust2 Terrorist
de_dust2 - мегапопулярная карта, яка однаково грається вже роками (роками грається рандомно і все одно грається рандомно =). Одній з перших тактик на цій карті був "тупим" раш на парапет, але, оскільки контер-террористам для його зупинки потрібно всього лише кинути пару гранат - люди почали придумувати нові шляхи для атаки. Наступним тактичним досягненням був раш "3-2" - коли двоє йдуть прямо на B, а троє заходять через центр, відстрілюючи "хелпу" і підтискаючи захист на B. Ну і, звичайно, є класичні раши: на B і на А через довжину. Упевнені, що ви не раз спостерігали, як ці тактики працюють навіть проти кращих команд в світі.
Вобщем, ми не збираємося доводити збитковість якихось тактик - всі вони дійсно працюють, а просто хочемо показати вам ще парочку, які, якщо будуть як слід відпрацьовані, допоможуть вам виграти такий важливий пістолетний раунд на de_dust2.
Тактика від Sk|vilden'а
1. дропаєт usp і купує HE 2. дропаєт usp і купує HE 3. glock + he + smoke + flash 4. armor + піднімає usp 5. armor + піднімає usp
Один з 4,5 дивиться middle - контроліт контер-террористов, які можуть зайти в "дерево" (раш на middle або проході в тунель):
Другий з 4,5 теж стоїть на респауне терористів і проглядає верхню частину тунеля (раптом там раш ^оО^):
Троє з glock'амі поволі і тихо підходять до комірів, ведучим на А і чекають хлопців з usp'амі. Usp'и прикривають, а glock'і зміщуються до центру, перевірити - чи не висунувся хто з центру або з парапету. Потім (повинно пройти всього біля 30 секунд або трохи більше) всі разом йдуть через дерево на довжину. Вся територія за комірами акуратно перевіряється, вихід на довжину приблизно такий: двоє виплигують із за кута, а троє стрейфятся ззаду. Коли всі доходять до кінця довжини, перш ніж виплигнути на плант А, хлопець з набором smoke+he+flash (який 3) кидає smoke так, щоб закрити респаун контер-террористов, а flash через верх на плант (він повинен засліпити весь захист, який знаходиться на закладці + можливо навіть того контер-террориста, який може дивитися довжину з парапету).
Далі хлоп'ята з арморамі і успамі пропригивают на плант, один з них відразу ж ставить бомбу (так, щоб вона було видно з довжини), а другий його прикриває. Останні відстрілюють захист, що залишився, на закладці і контролят, щоб не трапилося нічого несподіваного. Після того, як бобма поставлена, успи прагнуть зробити максимальну кількість "мінусів" - поки не помруть. І, в ідеалі, у нас на довжині залишається ще три люди з глокамі, у кожного з яких є по НЕ. Якщо контер-террористы вирішать зайти через довжину, щоб вибити плант - їм буде досить важко це зробити, оскільки на цій території знаходитимуться 3 людини. Якщо захист йтиме зі свого респауна або з парапету, слід дочекатися, поки хто-небудь почне дефьюзіть бомбу (по звуку) і викинути 3 НЕ на плант - в цьому випадку раунд може дуже швидко закінчитися на користь терористів.
Важливо: Якщо що-небудь трапиться під час проходу по довжині (кого-небудь уб'ють всмисле), можна відступити і діяти по схемі парапет/middle/в2. Хоча, зовсім не обов'язково мати "план Би" для такого раунду, ми навіть вважаємо, що краще зібратися разом і допрацювати тактику, якщо щось таке трапляється (типу вбивають два, решта "палятся" або ще якісь ситуації, із-за яких ви відчуваєте себе невпевнено з цією тактикою). І ще, ми прагнемо рухатися щонайшвидше, коли прохідний по довжині - не варто чекати і давати контер-террористам шанс що-небудь зробити ДО вашої атаки.
Ось анімація вищеописаного раунду:
Тактика від Sk|spx'а
1. USP + flash 2-5. armor
Четверо поволі проходять через дерево на А, тоді як usp контроліт "рухи" на центрі з респауна:
Glock'і повинні швидко зайняти територію за комірами, а потім поволі підкрастися до довжини, вийти і законтроліть крапки, з яких контер-террористы можуть проглядати довжину. Після десь 10 секунд маневрів їм слід акуратно пройти під стінкою к а. Атаку можна починати в заздалегідь призначене певний час, але якщо супротивник вас вже відмітить, то треба бути готовими діяти негайно.
Коли ви будете вже близько до планту і готові вийти, гравець з usp повинен наблизитися до кута і викинути flash так, щоб засліпити контер-террористов на парапеті і на території закладки:
Постарайтеся поставити бомбу так, щоб вона була добре видна з довжини. Тоді ви зможете зайняти "яму" і дивитися бомбу і довжину звідти: