Даний креатів є новим марафонським проектом Gameinside, основна мета якого - розповісти про ті геймерах, які грають в War3 у нас в Україні. Складно передбачити, в що виллється це в майбутньому, а поки що план заходу такий: щодня в обов'язковому порядку двічі в добу (іноді частіше) ми викладатимемо інфу про два (іноді більше) українських варкрафтерах. Це буде міні-характеристика, дві демки (іноді більше) з авторськими і/або нашими коментарями, і, можливо ще трохи тексту про крафтере.
/* Update: після двох днів роботи над креатівом я зрозумів, що витримати узятий темп просто нереально, оскільки написання матеріалу про одне крафтере займає близько 2-4 годин. Здавалося б, що там стоїть - настрочити десяток абзаців, та виділити квітами деякі шматочки. Виявляється, що ЯКІСНИЙ матеріал вимагає саме стільки часу - і роботи тут дійсно багато. Тому, первинний план був переглянутий, і вирішено, що оновлення креатіва проводитиметься приблизно раз на день поодинці крафтеру. У будь-якому випадку - залишайтеся з нами, інтересниє апдейти заплановані. */
/* Update 2: щоб не робити матеріал вже сильно великим, ми розбиваємо його на частини. На даній сторінці викладатимуться все нові гравці, попередні йдуть в архів. Із змісту ви завжди зможете перейти до інформації по тому, що цікавить вас крафтеру. Дана сторінка є основною, тому всі коментарі залишайте тут. */
Спочатку, взагалі-то, планувалося викласти повний пак демок українських крафтеров, але організувати всіх і відразу досить проблематично, самі розумієте. Також врахуємо те, що вихід патча 1.17 і подальших патчів, зробить нецікавими все накопичені реплєї. Тому викладати і дивитися їх будемо у міру надходження.
Попереджаю відразу - метою не ставиться сформувати список госу-геймеров, а просто показати тих, хто шпилить в Україні і їх ігри. Сподіваюся, вам сподобається (втім, в комментах ви завжди скажете про це всю правду-матку :).
Snikers на даний момент є одним з двох менеджерів клану Fudes, саме він першим почав вести роботу по організації ігрового процесу. До нього цим займався Ingword (скоро розповідь і про нього), але з відходом Інга з Фудесов турботи про клан лягли на плечі Сникерса. Ну, і як бачите, деякі результати його роботи вже є - створений сайт клану fudes.gamelife.org, є ряд домовленостей по інформаційній підтримці. Далі - більше, зараз Сникерс теж не сидить без діла.
Вчиться Сникерс в Севастопольському Національному Технічному Університеті (природно на менеджера :) Переїхав до Севастополя два тижні тому на час навчання, до цього жив в Евпаторії. Працює веб-сервером-дизайнером (швидше підробляє). Проекти невеликі - приватні евпаторійськие, цілісного портфоліо він не створював, оскільки не бажає з цим зв'язувати своє життя. Час від часу грає на вечерінах, на чому теж отримує гроші. Ну а в основному ж все-таки вчиться і шпилить в War3. У сумі грає вже 12 років (!), а зараз йому 18. Пам'ятає самі золоті часи - Doom, Doom2, War2, Hexen, Duke, перший NFS, Кармагеддон, Star і так далі Нормально грав у все це. Серйозно грав в Ку2, Ку3, Старий, і Вар. Між іншим, на чемпе по War2 виграв в 9 років ящик пива :)
Сам Сникерс народився в Данії - в м. Копенгагені - Попенгагине :) там і жив 5 років. Потім вони переїхали до України. Хто у нього батьки (дипломати?) - говорити відмовився - сказав, що шпієни 8) З батьками не конфліктує по приводу War'a і киберспорта взагалі - в цій області все ок, головне для них, щоб Сникерс добре вчився, а це у нього виходить. Втім, навчання трохи заважає ігровому процесу (треба її кидати, напевно :) - так, наприклад, йому потрібно було їхати в універ, тому не зміг приїхати на WCG до Києва на збір клану, за що решта Фудеси на нього трохи образилися. Хоча на даний момент все ок - в клані всі друзі і нормально розуміють один одного.
У Фудесах полягає вже рік, прийшов же тому, що хотів підняти клан :p Основним клубом, в якому грав в Евпаторії, є И-нет-кафе "Гагарін", воно виступає спонсором Сникерса і Олексія (другого евпаторійського Фудеса) і ще пари гравців. У Севастополі з клубами поки не визначився. Веде окреме спостереження за Олексієм, розраховуючи зробити з нього дуже хорошого гравця. Плани на нього цілком реальні - як мінімум фіналіст WCG і тому подібне, в цьому ж році поки пропустили турнір, оскільки у хлопця було надходження, і це сильно на нім позначилося :( Кращими гравцями Евпаторії вважає Олексія і ... battle.net. Сникерс - регулярний учасник місцевих турнірів по Warcraft III - на його рахунку постійні призові місця на ARENA Cup, Gagarin Cafe|top series, Banzai Cup (зокрема, три перші місця на ARENA Cup). Складно підрахувати нагороди особисто Сникерса, та і всього клану Фудес. Тепер же Сникерс - менеджер, назад в ряди бійців може і повернеться, але поки у нього інші цілі - треба працювати в плані менеджменту.
Майбутнє у сфері ігор бачить не за киберспортом, а за людьми, які роблять все для його розвитку. І з приводу настороженого відношення суспільства до комп'ютерних ігор вважає, що, щоб визнали твоє хобі, потрібно бути нормальною людиною, а гравців дуже часто сприймають як лохеров, які добу проводять за компом. Частково це так, але люди не знають іншого життя геймеров. З приводу можливостей гравців стати топовимі думає, що ТОП - дуже складна штука, і люди, які досягають вершини, діляться на 2 категорії - перші досягають і забивають, другі досягають і тримаються. Отже, головне - досягти, психологічно стіна цілком пробіваєма, і склад Топ постійно міняється. Зробити це може кожен, адже багато з UA & RU ігрков вбивають на баттле Gosu європейського і світового рівня. Це є прикладом, так що можливо все.
Найулюбленішою для нього стратегією є в матчапе Und vs Elf гра в стилі DK + Lich + Гулі + Гаргулі + Дестроєри (якщо ельф йде на wind). Найвдаліший патч - Frozen Throne :)), хоча точніше - версія 1.13. Ігри від Blizzard для Сникерса - це серйозно і надовго, і подальші ніколи не програватимуть попереднім, тобто майбутні Starcraft-2, Warcraft IV і так далі будуть ще краще, барвисто і більш захоплююче.
Демопак 1.16 WAU: Fudes)Snikers
Гра 1: Андедовський херокиллінг vs zf)a3oTuk(Orc) at ТМ Fudes)Snikers: My Love - Izual! Намагаюся шплілякать як Ізя, але ніколи у мене це не виходить в точності... Оскільки він не такий як всі - він грає у Фудес-е! Z: Сникерс грає від гулей, розраховуючи, зайнятися херокиллінгом, а повітря вбивати за допомогою ліча. Цілком зрозумілий первинний абуз орка - добивання сильних кріпов, кульова експа. Проте, виконується це не дуже добре - койл в гнолла кидається в той момент, коли у того ще залишається більше 100 хп. І експа трохи не переходить до орку. Проте і орк припускається помилки - замість добивання гнолла (а два грунти, два вовки і Farseer би це точно зробили), він продовжує бити DK. Втім, далі йде і помилка Сникерса - він дозволяє затиснути свого героя, після чого доводиться використовувати телепорт. По грі видно, що Сникерс звик грати на б-нете з деякою затримкою, а LAN не зовсім звичний для нього - це показують і рано пущений койл, і гулі, що почали в кріпінге магазина відбігати від голема, так і не встигнувши його добити. Проти гулей орк логічно будує віверн, правда, у малій кількості, більше розраховуючи на своїх грунтів + CL + SW. Не дуже вдалий прихід Сникерса на базу орка (61 ліміт андеда на 71 орка) несподівано оглядається фактичною перемогою андеда - тікаючи, він підставляє свого CL. Супротивник, здійснює помилку, намагаючись убити товстого жука всіма своїми військами (а на той час співвідношення сил було вже 64 ліміти орка на 40 андеда). На самій же справі складно протистояти що лікує по 400 хп койлу, та ще і у жука була мана на два імпейла, які дали можливість перечекати кулдаун койла. Сникерс стабілізує положення сил, яке продовжує залишатися приблизно рівним до кінця гри. Все вирішує тільки класичний херокиллінг андеда (правда, з дуже великою кількістю втрачених військ) - без нього через декілька хвилин Сникерсу, що не має працюючого експанда на противагу орковському, наступив би кінець. Fudes)Snikers: Гра проти скаженого севастопольського Кс-ера, який почав грати у вар, в перебігу недовгого часу досяг статусу кращого севастопольського хумана. Матч проходив на ЛТ, і я не чекав, що у супротивника вийде фаст експ. Але дальні респи дали хуману його побудувати... довелося збивати. Грав достатньо грамотно, проблема полягала лише в тому, що і мені треба було забити експ вчасно. Що я і зробив, після чого перевів гру в своє русло, хоча вона і затягнулася трохи.Z: Ми бачимо стандартні війни андеда і хумана - читерний фаст-експ хумана, харасс його за допомогою DK. Сникерс трохи бігає по експанду супротивника, і потім йде додому, оскільки у хумана йому нічого хорошого не світить. Свій експанд він ставить для того, щоб контрити експанд опонента, вибираючи ресурси замість швидкого таєра 3. Колодязь був зачищений ним більш-менш вчасно, при цьому один артефакт (лечилку) він узяв собі, а жезл мани помилково віддав хуману, що підбіг. Втім, розмін все-таки убік Сникерса. На даний момент йому не хапає тільки ліміту, а тому відразу ж ставляться другі слотер і крипт. Хуман йде в масс-воздух як в одну з якнайкращих стратегій проти андеда, Сникерсу ж нереально везе убити 5-го архмага до появи паладіна але поле бою. Тоді ж він бачить і пачку хавков, а тому починає штампувати павуків. Битва на експанде андеда повинна була закінчитися на користь хумана, але у того не вистачає контролю над героями - і MK йде у вівтар (паладін залишається з повним запасом мани), після чого вбивають і палича. Так само не дуже вдалою стає контратака на хумановський експ - мінусують ліча, архмаг отримує 6-й лівів. Чергове везіння Сникерса полягає в тому, що його DK йде на 20 хп з під молотка MK, а це дає можливість провести повноцінний захист свого експанда. Тут, правда, DK не виживає, але це логічно - Сникерс не використовує лечилки, що залишилася, щоб полікувати його в перервах бою. Вирішальним стає хрест відродження, який дає можливість DK народитися і відразу ж убити гнома супротивника, - у хумана знову не вистачає контролю, і паладін біжить поряд з MK, так і не полікувавши його, хоча в наявності і є 95 мани. Результат фінальної битви ясний - 72 ліміти Сникерса + 3 герої на 53 ліміти Z-men'a і його 2 герої.
9. Ingword Ingword не дарма відомий як "найскандальніший гравець за всю історію українського Варкрафта" - на його рахунку безліч сварок з організаторами, дискваліфікація під час турнірів і навіть бани заздалегідь перед чемпіонатами. Інг буває веселим, але буває і злим. У поривах емоцій може крушити все навколо. У хорошому настрої - дружбан на все життя. З крайності в крайність - такий у нього характер.
У житті ж Інгворд є студентом 3-го курсу КТУ - Криворізького Технічного Університету. Поки не працює - говорить, що просто дармоїд :) Але завдяки цьому у нього є і ряд хобі окрім самого Варкрафта. Наприклад ... історичне фехтування - по ньому навіть виграв в 2000 році Кубок України в номінації нестандарт (це хто з якою зброєю хоче, той з таким і б'ється). Зовсім недавно 15 серпня 2004 року брав участь в Криворізькому турнірі по фехтуванню - зайняв 2 місце. Зараз стабільно вважається кращим фГрати почав (як і більшість решти геймеров) з танчиков на приставці. У нього тоді був друг, з яким вони сильно "прибилися" на приставку. Якось у Інга удома навіть дворовий чемп по Мортал Комбатові влаштували на 2-х приставках. Виграв його... звичайно Інгворд :) Вже тоді пішов прібівон на девайси, грали тільки на своїх джойстиках. У друга був денді, а у Інгворда корейський якийсь =)
Поступово Інг зацікавився і комп'ютерними іграми, став у основ створення вар3-двіженія в Крівбассе. Все відбулося після ВЦГ 2002 Левів, в якому він не пройшов відбори. Тоді і познайомився з Шоком і Ізуалом, які сказали - все, Старий вмирає, треба переходити на Вар. Інгворд так і зробив (Z: дуже-дуже знайома ситуація :) - почав тоді треніться в Кривому Розі з Трешем. А решта руху само підтяглася. До того ж Інгворд у той час працював адміном в місцевому клубі, туди Фоддер з Тайфуном часто приходили - там і познайомилися. А вступив Інгворд в Fudes, коли Фоддер і Треш обидва його на чемпе убили. Інгворд тоді забивати хотів, але Фоддер переконав, що не треба. З тих пір і грають разом. Правда, потім з клану Інга за слабкий ськилл вигнали, але зараз узяли назад в резервний склад. Якийсь час Інгворд був і в клані ST (Showtime / Satellite) - криворізьких конкурентів Fudes. (про ще одного представника клану - ST.VIP'a ми вже розповідали вище). Без клану він просто не міг - один в полі не воїн - та і треніться треба було десь, а ST порешалі йому знижку в клубі. Як спаррінг-партнери вони теж класні, Інг саме на Віпе проти орков грати вчився.
Інгворда можна назвати одним з перших менеджерів на Україні. Ще кілька років тому він почав пробивати різні штуки для Fudes. Будучи ще Фудесом, пробив для клану клуб Снайпер + оплату поїздок. Правда, потім з'явилися краще за умову, і вони звідти пішли. Собі з Трешом пробив шпилястий в інституті. Точніше там і Треш активно пробивав, але так жодного разу і не грав. Інгворд же тижні 3 пограв, потім не виходило за часом. Взагалі, всі місцеві в Кривому Розі тренуються грати виключно на Lan'e. У місті з б-нетом якось не складалося - не було хороших провайдерів, а ті, що всі існували давали дуже великий пінг на Європу. Зараз, правда, ситуація покращала, але все одно - Інгворд вважає, що у них буде нормальний Інет тільки тоді, коли платити будуть по 10000$ в місяць за геймінг. Останнім часом Інгворд не тренувався - було літо і грати було облом, тим більше він сам тільки недавно з моря повернувся. З початку ж вересня повинен був почати тренуватися (благо, удома тепер є комп і радіоезернет) годинника по 6-8 в день, а у вихідні по 3-4 години. Але поки що про нього в б-нете нічого не чутно.
Сам себе "скандальним крафтером" не вважає - це його так ГИ назвав, ось і закріпилося. Але Інгворд швидше радий такому другому імені. Таку репутацію цілеспрямовано не підтримує - вона якось сама виходить. Та і взагалі, рахує себе не стільки скандальним, скільки хитрішим, напевно, чим інші (привіт ФКСУ!). З приводу нервів на турнірі признався, що сам завжди нервує - руки трясяться в обов'язковому порядку. А щоб не тряслися, треба бути добре підготовленим, багато треніться, упевненість в собі повинна бути - що тебе нічим зараз не здивують. А якщо навіть дивують, то тут вже не руки, тут голова повинна приймати на себе навантаження і включатися в роботу. І готуватися треба vs хз. А Інг же нічого не вигравав особливого - так що проти супротивників-батьків грати складно. І треніться треба! Не бухати! Виспатися! Похавать з ранку нормально! Якщо сильно хвилюєшся, то треба прийняти і пігулку якусь.
Інгворд не завжди грав хуманамі. Спочатку його расою були андеди, але в якійсь з періодів явного дисбалансу матчапа хуман-андед він перейшов на сторону живих. Пояснює це тим, що андеди класні, але за них треба дуже багато треніться, щоб грати на тому ж рівні, що і ігрок-хуман, який рівний тобі по ськиллу. Магазини у обох рас схвалює, але відмітив деяку різницю в їх розташуванні - чомусь, коли грав за андедов, то завжди магазин будував усередині бази. А за хуманов чогось не може так само ставити його під прикриттям інших будівель.
Грати Інг буде ще дуже довго. Наскільки довго? Поки не набридне!
Як післямова хочеться додати, що Інг, яким би колючим він іноді не здавався зовні, насправді досить веселий товариш. І на всяких заходах виступає заводієм. Зокрема, кияни, які минулого року їздили взимку до Маріуполя на турнір по Вар 3 (і ваша покірна слуга теж) відмінно про це знають. То, як Інг там запалював, передати просто неможливо (до речі, іноді в такі моменти він стає схожим на Верку Сердючку, але із задоволенням приведу пару фотографій. Ing розповідає байки, Тіамат і Ізуал пруцца Хот, Ізя, Разор - ведучий вечора Ingword їх нереально запалив
Демопак 1.16 WAU: Fudes-2)Ingword
Гра 1: AOE Spells vs Cap at ТМ Z: не дуже звичайним є вибір Наги проти ельфа - якби той узяв першою Варденку, то хуману довелося б не дуже добре (ніж і фокус стрільців на героя). Проте, проти Бістмастера такий вибір виправданий - можна по одній вбивати стрільців, не даючи їм втекти на базу. Ельф контрить таку тактику у відповідь Голою, починаючи морозити футів і вбивати їх. Першим переломним моментом є вдалий лов ельфа на кріпінге - той переміщується, а Інгворд тут же розгойдує Нагу і Архмага до 3-го лівіла. Обидва герої тепер мають два сильних Aoe-спелла, направлених проти стрільців. Навіть гіганти перестають їм особливо заважати. Перший раз це показується при настанні Капа на базу Інгворда - він майже відразу залишається без військ підтримки. А один гігант в полі не воїн - ельф телепортітся додому. Це дає можливість хуману знову прокачати героїв 4-4 (у ельфа 4-3), далі слідує ще один телепорт Капа для захисту своєї бази (слід звернути увагу на те, що за час гри Кап купив 2 телепорта - тобто витратив 700 золота, яке могло б піти на додаткових дріад). Стрільці і кабани знову не можуть протистояти другому бліззарду і другому лайту. Гіганти бігають без прикриття і нічого не можуть зробити. Гра за Інгвордом (звернете увагу і на 300 APM Капа).
Гра 2: Битва на мосту vs Lamos at 2r Z: Спочатку йде швидкий герой андеда (часто вживаний проти хумана на цій карті) і досить вдалий харасс ним хумана. Хоча Інгворд і кріпітся краще, ніж Ламос, все-таки останній домінує на карті до виходу MK, після чого андеду доводиться відступити. Затиснутий в середині гри DK - це дрібниця. Все ж таки вирішується в сутичці на мосту. Технологічно негармонійна (не завершені апгрейди на дестроєров, всього дві статуї) армія нежіті намагається розібратися з військом хумана у вузькому місці на мосту (у хумана в основному ranged-юніти). При цьому одна статуя (що саме лікує гулей) піднята в повітря циклоном, друга ж додає тільки ману героям і абсолютно не лікує гулей. MK розмінюється явно на користь хумана (його ліміт за цей час падає з 53 до 47, ліміт андеда - з 47 до 35). Далі буквально на кулі зливаються дві статуї. Інгворд отримує явну перевагу по військах, ресурсах (експанд у нього побудований) і рівні героїв. Ламос помилився саме в стратегії - йому слід було не ганятися за MK, а небагато відійти, відмінивши свій експанд і дозаказав на ці гроші військ. Ну і попутно відмінити експанд хумана - досвід ігор на таких картах явно підказує, що в цей час той вже повинен почати роботу. А так у андеда просто не залишається ресурсів для нормального опору. GG - ця гра теж за Інгвордом.
10. Xumuk aka Scor
Реальне ім'я: Олейник Сергій Станіславович Місто: Чернігів Раса: Night Elf
Хімік (я звик його називати саме так, тому що в b-nete він грає під нікому Xumuk_ua) він же Scor з'явився в комьюніті не так давно - перед якимсь з літніх турнірів. Він запитав мене в Інете про те, як доїхати, в скільки реєстрація і так далі Приїхав з другом Jujitsu, потім знову з'явився в Києві ще на одному чемпе. Поступово перекочував і в Аську.
Взагалі ж Швидкий живе в Чернігові. Там закінчив середню школу хорошистом, поступив в Чернігівський технологічний університет на спеціальність "Комп'ютерні Системи і Мережі", по якій випускають программеров (дуже знайомо - те ж саме у мене в КПІ). Зараз вже на 4 курсі, але вчиться не дуже, як і більшість геймеров, - заважає комп. Рік пропрацював системним адміном в клубі "Міраж". З комп'ютерними іграми знайомий з 97 року. Почав з Warcraft 2 і з Starcraft, але, у зв'язку з відсутністю на той час, якого-небудь Інета або кибердеятельності в місті (Z: це і недивно, не тільки в Чернігові, але і в Україні взагалі не було тоді ніякий кибердеятельності) швидко забив на них і перейшов на шутери. Говорить, що тренілся з Пенським, правда, в цьому не зовсім не упевнений (давно було), оскільки не пам'ятає, коли саме той почав грати. Принаймні, з ним перетинався, рулював його в другий квак (та і зараз теж в другій іноді рулює). А ось в третій Швидкий почав грати пізно, не досяг потрібного рівня і, зрозумівши це, продовжив грати виключно 4fun.
Родичі Швидка погано відносяться до його затії, оскільки не вірять в розвиток киберспорта в наший країні. А він вірить. І любить жанр "фентезі". Тому в War3 почав грати відразу після виходу. Спочатку тільки проти компу, після виходу версії 1.04 почав гойдати демки батьків і треніться з людьми. Але, оскільки хорошого інета тоді ще не було, і рівень гравців в місті був невисокий, то він не ріс в ськилле. Тому всіляко намагався грати в нетих, хоча пінг на Карамбу був 250-300, а b-net взагалі зашкалював (Z: до речі, я знаю гравця, 19-го, що досяг, лівіла в патчі 1.14 при пінге 900!). Аж після виходу TFT Швидкий поставив собі Сіріус (це xdsl модем), швидкість стала 115 kb, і він почав активно тренуватися. У Чернігові поступово з'явилися люди, які грають у Вар на більш високому рівні. До виходу 1.12 Швидкий, нарешті, купив ліцензіонку і перейшов на b-net.
У той час у них в універе оголосили студентські чемп по CS 5х5 і по UT 4х4. У зв'язку з цим утворився перший клан Швидка, називався він Iq0. Зайняли вони тоді 2-е місце по UT і 4-і по Контре (у UT було 10 команд, в CS 16), так що для них, що малограють в ці ігри, це був успіх.
Зараз Швидкий шпилить в клубі "Міраж", хоча зазвичай віддає перевагу будинку. Але на даний момент модем знаходиться в лагодженні, згорівши від блискавки однієї літньої грози. Провайдером служить Укртелеком, пінг до баттла в середньому 90-110 (майже так само як і удома). Клуб є першим в місті, яке спонсорує зосереджених гравців, - Scor'a, Jujitsu, Пенського. У них халява, гравців відправляють на усілякі чемпи. Я сам бачив їх з директором, який на своїй машині привозить їх на турніри до Києва (благо, хоч їхати тут не дуже далеко - години 2-3), піклується про них, виділяє гроші. І взагалі, намагається якось розвинути киберспорт в Чернігові. Швидкий у нього служить як основний організатор місцевих чемпов по War3, Quake3, CS. За той рік діяльності клубу, коли Швидкий став відповідальним за цю область діяльності клубу, він провів вже 4 чемпа по War'у (зайнявши до того ж на них, відповідно, 1-2-не участвовал-2 місця), а також 3 по CS, 3 після квака. Із задоволенням би провів і відбіркові на всеукраїнські турніри, оскільки досвід у нього є, нормальне відношення директора (тобто технічна база) теж є.
Warcraft вважає хорошою грою, яка при виході якоїсь нової стратегії Blizzard (типу Starcraft 2) не помре, - завжди залишаться люди, яким подобається дана система. Багато батьків War'a просто не захочуть переходити на SC. Швидше за все буде так само, як і з Sc-1. Warcraft вийшов, а Sc-gosu залишилися вірні своїй грі. Найважливіше в балансі War'a, на думку Швидка, - це зрівняти ськилли героїв по відношенню до юнітам, і не додавати нових героїв в ще незбалансовану гру. І ПОРІЗАТИ ДЕФЕНД ФУТІВ З 1.17! Тому що це піпец - нереальна імба. А так гра дуже класна, інакше б він в неї не грав.
Демопак 1.16 WAU: Xumuk
Гра 1: Експанд vs Jujitsu (UD) at GW Scor: У цій демке я прагнув грати від контролю карти і споруди контр-юнітов. В принципі, андеди грають тільки по двох стратегіях проти ельфів: 1)уход на павуків із спорудою ранніх абомов і дестроєров 2)уход у ранніх гарг і халявного вбивствах юнітов Проти обох страт підходить теч ельфа з ранньою голою за винятком лише того, що в 1-му випадку ельф йде у ведмедів, а в другому в дріад. Унаслідок споруди демона першим героєм я міг тримати ДК без мани і вбивати гулей на кріпінге. Після того? як Jujitsu втратив достатньо юнітов, я зайняв вторяк і намагався всіляко щиміть його на базі, даючи вторяку окупиться. Для збільшення обший сили армії я наймав тролей, які чудово знищують гарг. Z: Scor йде в ранній теч. Це хороша страта ельфа, особливо на карті, де він може купити найманців. Андед теж робить правильну річ - вдається на базу вбивати віспов, відміняти споруду будівель. Йому заважають тільки вчасно куплені тролі і Гола, відразу ж замовлена в таверні. Короткий проміжок часу кріпінга використовується Швидкому для того, щоб поставити експанд. Ось тут Jujitsu і упускає момент, коли він повинен почати постійно перевіряти можливі місця експанда Швидка. На GW ельф дуже часто ставить експанд, оскільки тут є багато крапок, де це можна зробити. Далі працює проста страта у виконання Швидка - постійний харасс на базі навіть за умови втрати більшого числа юнітов, чим андед. Швидкий може собі це дозволити, оскільки у нього є додаткове джерело золота, а андед його поставити не встигає. Перший, другий, третій бій на базі андеда обертаються кожного разу все-таки невеликим програшем ельфа (до речі, звернете увагу, що Ськору трохи не хапає контролю, і під час другого бою його експанд не відновлює убиту Jujitsu золоту шахту). Лише під час 4-го бою, друга шахта грає свою роль - у андеда просто кінчаються війська, і він більше нездібний оборонятися.
Гра 2: Overcontrol vs anti_zombie (Hum) at WW Z: Хуман, практично нічого не побоюючись, ставить експанд вже на самому початку гри, щоб надалі отримати перевагу по ресурсах. Ельф же активно кріпітся і приходить в переломний момент, коли він вже накопичив достатньо військ, а хуман ще не встиг почати штампувати армію з двох бараків (до речі, накопичивши чогось 1200+ золото). Якийсь час ельф домінує. До тих пір, поки не зроблений апгрейд на дефенд футменов, і не вийшов MK з барака. Після бою на базі хумана ситуація по військах і ресурсах приблизно порівнюється - у кожного з гравців працює по 2 шахти, льовели героїв кожного - 4 і 2. Але хуману не треба ні на що переходити - він просто штампує райфлов. А ось ельфові для того, щоб отконтріть їх, необхідно замовляти ведмедів, ще і додатково апгрейджених. Тому на якийсь час, необхідне на цю споруду, Швидкий слабкіше за свого супротивника. Тому і зливається Гола, а потім хуман прессингуєт на базі. Коли б не вбивство MK, то ще незрозуміло, чим би закінчилася партія. А так супротивникові доводиться відступити. Для того, щоб протистояти ведмедям, Архмаг міняє Елементалов на бліззард. У результаті все виходить достатньо вдало для хумана - дощ + клап дуже швидко зменшують хп у ведмедиків, а райфли ззаду додають жару. Помилкою anti_zombie є той момент, коли Архмаг просто вмирає, так і не використавши сувій квола.. так і не підлікований Паладіном... ехтувальником Кривого Рогу (Z: ось біс, хто б таке подумав про Інгвороде!).